Docisk z Żuka
- Szczegóły
- Rafał Benedyczak
Aby dokładnie wycentrować docisk w kole zamachowym należy wykonać "rurę" która będzie miała na jednym końcu średnicę fi 48 (średnica otworu w docisku) a na drugim końcu fi 72 (średnica otworu w kole zamachowym). Całość tej "rury" musi wynosić max 14 cm.
Po złożeniu wszystkiego razem można zapunktować, nawiercić, nagwintować nowe otwory pod nowy docisk. Całość się sprawdza w 100%. Nie ma żadnego bicia, wibracji. A skrzynia biegów zachowuje się jak zsynchronizowana. Przy wymianie łapy lub zakładanie nowej spręzynki łożyska oporowego nie ma już żadnej trudności bo jest dużo miejsca.
Przy tym docisku z żuka diesla należy także zastosować jego tarczę sprzęgłową.
Wspomaganie z BMW5
- Szczegóły
- Rafał Benedyczak
Materiał otrzymany od Piotra Oskwarka
Za jego zgodą został pobrany ze strony http://oscar-fire.fotosik.pl/albumy/89834.html
Migawki
