slajdshow_01 slajdshow_02 slajdshow_03 slajdshow_04 slajdshow_05 slajdshow_06 slajdshow_07

Docisk z Żuka

Aby dokładnie wycentrować docisk w kole zamachowym należy wykonać "rurę" która będzie miała na jednym końcu średnicę fi 48 (średnica otworu w docisku) a na drugim końcu fi 72 (średnica otworu w kole zamachowym). Całość tej "rury" musi wynosić max 14 cm.

Po złożeniu wszystkiego razem można zapunktować, nawiercić, nagwintować nowe otwory pod nowy docisk. Całość się sprawdza w 100%. Nie ma żadnego bicia, wibracji. A skrzynia biegów zachowuje się jak zsynchronizowana. Przy wymianie łapy lub zakładanie nowej spręzynki łożyska oporowego nie ma już żadnej trudności bo jest dużo miejsca.

Przy tym docisku z żuka diesla należy także zastosować jego tarczę sprzęgłową. 

Czytaj więcej...

PTO

Czytaj więcej...

Wspomaganie z BMW5

Materiał otrzymany od Piotra Oskwarka

Za jego zgodą został pobrany ze strony  http://oscar-fire.fotosik.pl/albumy/89834.html

 

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image