Zmiana auta, co myślicie?
Zmiana auta, co myślicie?
Dziś w warsztacie u mnie był śmieszny samochodzik który w sumie mi się spodobał bardzo. Malutki, na mostach, resorak, silnik 2.2 z mazdy, wolnossący, generalnie rozmiarów samuraja tyle że ropniok no i nie gnije tak mocno.
http://allegro.pl/show_item.php?item=1351575585
Pojadę go oglądać w weekend.
Wyobraźcie sobie: Lift poprzez wieszaki, opony 31' MT, prosty i mocny zderzak typu hardkormadafaka i wyjdzie nam terenówka znacznie zdolniejsza od mavridża, tania, mała, mało paląca, trochę słabawa...
Proszę o opinię.
http://allegro.pl/show_item.php?item=1351575585
Pojadę go oglądać w weekend.
Wyobraźcie sobie: Lift poprzez wieszaki, opony 31' MT, prosty i mocny zderzak typu hardkormadafaka i wyjdzie nam terenówka znacznie zdolniejsza od mavridża, tania, mała, mało paląca, trochę słabawa...
Proszę o opinię.
Dzielność tego w terenie nie będzie lepsza od Twojego Terrano. W tej cenie lub niewiele drożej można pomotać Samuraja. Jak uważasz, że jest zbyt klaustrfobiczny to może być Feroza (też na mostach) albo Patrol k160 / k260.
Ostatnio zmieniony wt 07 gru, 2010 przez LSD, łącznie zmieniany 1 raz.
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5871
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Akurat miałem kiedyś oglądać takie coś na rajdzie i na pewno jest dzielniejsze niż tyran ale wolałbym jimiaka lub samuraja szczególnie dlatego że istnieje do nich cały wachlarz sprawdzonych i gotowych rozwiązań.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
hajdi pisze:Na alledrogo jest 39 aukcji z czesciami do tego czegos,do samuraja np.jest ponad 200, do patrola 4500 ,do wranglera 2400 ,a jesli czegos niema na allegro to juz napewno nie jest tanio bo dostepne tylko w serwisie.
o tym chciałem właśnie napisać. Mój znajomy miał coś takiego ze sztywną budą. Ogólnie był zadowolony do czasu kiedy miał problem z silnikiem. Ogólnie części trudno dostępne. Wtedy nawet serwis nie miał części do tego modelu ponieważ nie był on produkowany dla polski czy nawet dla europy.
rozwiązanie prezesa jest chyba lepsze
"Masz niskie ciśnienie... ja Ci je podniosę"
BENCAMP
BENCAMP
prezes pisze:Jak Cię kręcą takie klimaty to może Daihatsu Rocky 2.8 TD ?
ja mam takiego, co nieco mogę o nim opowiedzieć...
ale jak w terenie to nie do końca wiem, bo się raczej lansuje na mieście

ale znajomy ze Stargardu ma Rockiego pomotanego i podniesionego, z tego co wiem świetnie mu się sprawdza. niech Ci Tamlin zresztą powie...miał nawet okazję kiedyś tamtym jechać...
_____________________
_____________________
Najlepszym lekarstwem na wszystkie dolegliwości jest zwykła woda. Dwie krople na szklankę wódki i wszystko przechodzi jak ręką odjął.
_____________________
Najlepszym lekarstwem na wszystkie dolegliwości jest zwykła woda. Dwie krople na szklankę wódki i wszystko przechodzi jak ręką odjął.
- GaPa
- Sympatyk 4x4 Szczecin
- Posty: 67
- Rejestracja: czw 11 lis, 2010
- Lokalizacja: Szczecin / Poznań
- Kontaktowanie:
Z różnych doświadczeń raczej podpiszę się pod wypowiedziami za NIE. Owszem ktoś może być zadowolony bo czemu nie, jest to diesel więc jeździ w terenie przyjemnie, wygląda lansersko bo a'la Jeep ale to nie Jeep czyli...
Może lepiej wybrać coś sprawdzonego z parku maszyn Japońskich. Jeśli chcesz małą zabawkę to kup SJ lub Samuraja albo jeszcze nowszego Jimniego. Zobacz co Trasek zrobił z nim (jest nawet na sprzedaż http://otomoto.pl/suzuki-jimny-off-road-go-jimny-C15960551.html)
Osobiście jeżdżę LR Discovery, ale jeśli ktoś marzy o niskich kosztach to odradzam. Bo zakup Disco to trzeba liczyć 30.000zł im mniej wydasz przy zakupie to resztę wsadzisz w naprawy
, choć jazda jest bardzo przyjemna, a w terenie też całkiem, całkiem. Byle nie do mocnego upalania
Może lepiej wybrać coś sprawdzonego z parku maszyn Japońskich. Jeśli chcesz małą zabawkę to kup SJ lub Samuraja albo jeszcze nowszego Jimniego. Zobacz co Trasek zrobił z nim (jest nawet na sprzedaż http://otomoto.pl/suzuki-jimny-off-road-go-jimny-C15960551.html)
Osobiście jeżdżę LR Discovery, ale jeśli ktoś marzy o niskich kosztach to odradzam. Bo zakup Disco to trzeba liczyć 30.000zł im mniej wydasz przy zakupie to resztę wsadzisz w naprawy

GaPa
LR Disco 200Tdi
http://discografialra.blogspot.com/
Audycja zawiera lokowanie produktu!
www.landrover.eu.com
LR Disco 200Tdi
http://discografialra.blogspot.com/
Audycja zawiera lokowanie produktu!
www.landrover.eu.com
- GaPa
- Sympatyk 4x4 Szczecin
- Posty: 67
- Rejestracja: czw 11 lis, 2010
- Lokalizacja: Szczecin / Poznań
- Kontaktowanie:
Tanto - zużycie to skutki wtórne
Ja w Vitarze przy 1,6 V8 po zakupie na mały kołach (195/70 R15) spalałem koło 8-8,5l / 100km, jak wsadziłem MT 225/70 R15 to spalanie wzrosło do 9,5-10l/100km, a w terenie to bak starczał na jakieś 200km czyli koło 20l/100km

Ja w Vitarze przy 1,6 V8 po zakupie na mały kołach (195/70 R15) spalałem koło 8-8,5l / 100km, jak wsadziłem MT 225/70 R15 to spalanie wzrosło do 9,5-10l/100km, a w terenie to bak starczał na jakieś 200km czyli koło 20l/100km
GaPa
LR Disco 200Tdi
http://discografialra.blogspot.com/
Audycja zawiera lokowanie produktu!
www.landrover.eu.com
LR Disco 200Tdi
http://discografialra.blogspot.com/
Audycja zawiera lokowanie produktu!
www.landrover.eu.com
Jamniczek zacny jest. Pali podobnie jak Samurai, a jakby mu ładne laczki założyć to dzielnością pchełkom nie powinien ustępować
Sama się przed zanabyciem Pchełeczki zastanawiałam nad Jamnikiem. Przeważyło praktycznie tylko i wyłącznie to, że Samurai był bardziej kanciasty
A Kii bym się bała, nie na darmo jakoś słabo słychać o tym żeby się tym kto woził.

Sama się przed zanabyciem Pchełeczki zastanawiałam nad Jamnikiem. Przeważyło praktycznie tylko i wyłącznie to, że Samurai był bardziej kanciasty

A Kii bym się bała, nie na darmo jakoś słabo słychać o tym żeby się tym kto woził.
Kurde... dziś gadałem z dostawcą części i mi kwenkał też że roboty będzie miał wiele przy zamawianiu gratów do tego wozu ponieważ dopiero po 94' jest to KIA a do 94 jest to ASIN...
Co do dzielności terenowej to nie gadajcie że będzie bardziej dzielny od maveridża, przecież na tych koleinach to była porażka straszna...
Rysoraka łatwo można liftnąć.
Jimnego nie kupię za 6 tysięcy choć bym na głowie staną...
Nie jarają mnie klimaty małych autek ale sakwy nie mam wypełnionej złotem a zapalenie śmigać w terenie ogromne.
Widziałem co w terenie wyprawiał Kiślowy wóz i jestem pod olbrzymim wrażeniem, praktycznie każda przeszkoda na lajcie, nie mniej jednak samuraj odpada ze względu na korozję, naoglądałem się już kilku egzemplarzy i stwierdzam że kupę kasy i wysiłku trzeba włożyć na wykurzenie rudzielca.
PS
Na ogólnopolskim można znaleźć wiele pozytywnych opinii o tym aucie, w zasadzie ciężko o negatywy...
Co do dzielności terenowej to nie gadajcie że będzie bardziej dzielny od maveridża, przecież na tych koleinach to była porażka straszna...
Rysoraka łatwo można liftnąć.
Jimnego nie kupię za 6 tysięcy choć bym na głowie staną...
Nie jarają mnie klimaty małych autek ale sakwy nie mam wypełnionej złotem a zapalenie śmigać w terenie ogromne.
Widziałem co w terenie wyprawiał Kiślowy wóz i jestem pod olbrzymim wrażeniem, praktycznie każda przeszkoda na lajcie, nie mniej jednak samuraj odpada ze względu na korozję, naoglądałem się już kilku egzemplarzy i stwierdzam że kupę kasy i wysiłku trzeba włożyć na wykurzenie rudzielca.
PS
Na ogólnopolskim można znaleźć wiele pozytywnych opinii o tym aucie, w zasadzie ciężko o negatywy...
Student.
Jak lubisz się dłubać w mechanice to zmotaj sobie sztywny most do Maveridża. Nie jest to bardzo trudne. Most i wahacze idą z GRa. Trzeba trochę pociąć i dużo spawać, ale efekt jest zadziwiający. Widziałem Terrano ze sztywnym mostem w akcji na kołach 33 MT.
Robi świetnie, bo jest krótki i lżejszy od Parcha.
Jak lubisz się dłubać w mechanice to zmotaj sobie sztywny most do Maveridża. Nie jest to bardzo trudne. Most i wahacze idą z GRa. Trzeba trochę pociąć i dużo spawać, ale efekt jest zadziwiający. Widziałem Terrano ze sztywnym mostem w akcji na kołach 33 MT.
Robi świetnie, bo jest krótki i lżejszy od Parcha.
Hahahhaha a wiesz że o tym myślałem?
Tylko że tylni most ma inne przełożenie chyba od patrolowego do tego przerobić trzeba by było układ kierowniczy.
Generalnie lubię dłubać w mechanice bo to mój jak by fach jest (niewyuczony)
Pojadę zobaczyć tamtą padaczkę, jeżeli mi się spodoba to ją kupię.
Błędy są po to żeby je popełniać i się na nich uczyć![Cwaniak :]](./images/smilies/cfany.gif)
Tylko że tylni most ma inne przełożenie chyba od patrolowego do tego przerobić trzeba by było układ kierowniczy.
Generalnie lubię dłubać w mechanice bo to mój jak by fach jest (niewyuczony)
Pojadę zobaczyć tamtą padaczkę, jeżeli mi się spodoba to ją kupię.
Błędy są po to żeby je popełniać i się na nich uczyć
![Cwaniak :]](./images/smilies/cfany.gif)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości