Strona 1 z 2

Wyższość Świąt BN nad świętami WN

: czw 10 gru, 2009
autor: prezes
....., czyli który samochód jest lepszy ?
Aro, LR, Toyota,Uaz, Nissan,Jeep, Suzuki, Honker czy Mitsubishi. A może Opel lub Daihatsu ??
Otóż drodzy Państwo, każdy jest dobry. Tak każdy !
Oczywiście jeden może bardziej dobry a drugi może trochę mniej, ale każdy jest dobry. Zależy tylko czego oczekujemy od posiadanego auta ?
Tak się jakoś dziwnie złożyło,że posiadałem już auto PB+gaz oraz diesla, posiadałem i "drążkowahaczowca" i "resoraka" i mam "sprężynowca" i według mojej subiektywnej opinii najlepiej się sprawuje zawieszenie na sztywnych mostach na sprężynach. Komfort, wytrzymałość, trwałość.
O wyższości diesla nad benzyną chyba nie muszę się rozpisywać,

Ostatnio na tymże forum rozpoczęła się mała "walka" :lol: , [na razie tylko słowna] która to fura jest lepsiejsza ????

Ale jak tu porównywać tak rózne klasowo auta ?
Jedynie do rywalizacji mogą stanąć GR [5 drzwi], Defender [5 drzwi] i Pajero II [5 drzwi] no i może jeszcze G-klasa 3.0 D [5 drzwi]-podobne gabaryty, waga, poj silnika i moc. A reszta aut niech szuka porównań w swojej klasie.
I przekomarzanie się ze Jeep jest lepsiejszy od GR jest tak na prawdę o kant d.upy potluc [Dabeł :twisted: ]

I według mojej czysto subiektywnej oceny, do rajdów i popierdółek dookoła komina to najlepsza jest Toyota LC LJ70 -waga, moc, zwrotność, wyważenie i wytrzymałość, a na dalsze wyjazdy mimo wszystko będe sie upierał przy Nissanie Patrolu GR-przestronność, wygoda, wytrzymałość.
I nie piszę tego tylko dlatego,ze mam GR, piszę to na podstawie wieloletnich obserwacji środowiska OR.

A jakie są wasze oceny szanowne koleżanki i koledzy ??

: czw 10 gru, 2009
autor: miastek
Do rajdów tylko i wyłącznie SAMURAI :!: :!: :!: Mimo że benzyniak wody się nie boi, mimo iż resorak zwiecha robi bo jest lekki jak piórko w porównaniu z innymi terenówkami.

Na wyprawy GR lub LC.

Do lansu Wrangler.

: czw 10 gru, 2009
autor: prezes
A jak masz jesienią dojechać do rajdu powiedzmy ze 400 km ?
:lol:

: czw 10 gru, 2009
autor: budzik
miastek pisze:Do rajdów tylko i wyłącznie SAMURAI :!: :!: :!: Mimo że benzyniak wody się nie boi, mimo iż resorak zwiecha robi bo jest lekki jak piórko w porównaniu z innymi terenówkami.


Co widac po wynikach watahy w woj. Gryfińskiego :wink:
Miastek też robił bardzo dobre wyniki samurajska terenufką . . .

Ja naraie przesiadłem się z resorów na sprężyny. I zdecydowanie to drugie zawieszenie lepiej służy i jest przyjemniej dla uzębienia.

GR krótki bez tylnej kanapy - prawie jak długi :690:

: czw 10 gru, 2009
autor: budzik
prezes pisze:A jak masz jesienią dojechać do rajdu powiedzmy ze 400 km ?
:lol:


prawo jazdy kat C
albo troszku cierpliwości :wink:

: czw 10 gru, 2009
autor: miastek
prezes pisze:A jak masz jesienią dojechać do rajdu powiedzmy ze 400 km ?
:lol:


To GR + laweta i cheja.

: czw 10 gru, 2009
autor: qsma
ty to Ociec jak coś napiszesz to juz napiszesz..... :mrgreen:

: czw 10 gru, 2009
autor: przemsson
Fachowcy i znawcy tematu się wypowiedzieli :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

: czw 10 gru, 2009
autor: miastek
No oczywiście że fachowcy.
Samuraia miałem i mało kto był w stanie mnie dogonić na rajdzie.
Gr'a mam i jest fajnie ale nie do rajdów.
Wranglera obserwuje odkąd jeżdżę i kiedyś nawet chciałem mieć.

: pt 11 gru, 2009
autor: nissan7
a ja miałem i Patrola i teraz mam Wrangla więc też się wypowiem.
Patrol- tak jak napisał Prezio więc się powtarzać nie będę. Bardzo dobrze mi się nim jeździło i naprawdę dawał radę ale był dość mocno zmotany.
Wrangler - nie chodzi tu o legende srende, ale jak do niego wsiadam to morda mi sie sama cieszy bo to auto ma naprawde świetny klimat i nie chodzi o lans bo do takich ludzi nie należe. Co do możliwości terenowych to ciężko się wypowiedzieć bo mało jeździłem ale po ostatnim wypadzie mogę śmiało stwierdzić że auto nadrabia mocą i lekkością.

A tak poza tym po co te porównywania co jest lepsze a co gorsze, każdy niech wybierze to co mu bardziej pasuje i tyle.

: pt 11 gru, 2009
autor: Jasiu
Najlepsiejsi w teren jest ten który ma lepszą wyciągarkę.
8)

: pt 11 gru, 2009
autor: Dziku
ja nie mam takiego doświadczenia jak koledzy... ale mogę powiedzieć ze jak na moje osobiste potrzeby LC70 jest wystarczający. z drugiej strony dobrze jest posłuchać doświadczonych osób :)

: pt 11 gru, 2009
autor: Tanto
...a i tak najlepsza w teren jest Niviasta :twisted: ...z dużymi balonami 8)

: pt 11 gru, 2009
autor: LSD
Tanto pisze:...a i tak najlepsza w teren jest Niviasta :twisted: ...z dużymi balonami 8)


Chyba niewiasta ;)
A co do Nivki to na orginalnych "kartoflakach" najlepiej jeździ.

: pt 11 gru, 2009
autor: Darek...
a ja tam nie lubię świąt :evil:

: pt 11 gru, 2009
autor: Tanto
LSD pisze:Chyba niewiasta ;)

Jak zwał, tak zwał... grunt żeby było miło :-)

: pt 11 gru, 2009
autor: kondziu
najlepszy jest mój bo jest mój twój jest najlepszy dla ciebie bo jest twój :D lepszy swój niż cudzy :wink: Preziu patrząc na wyważenie to wszystkie mają koło 40 stopni przechyłu gelanda ma 38 nie ważne te parę stopni jedynie patrol ma 46 i stara seria miała 45

: pt 11 gru, 2009
autor: LSD
kondziu pisze: patrol ma 46


No i znowu Patrol wygrywa. Co na to poradzić ;)

: sob 12 gru, 2009
autor: fruzia
Do pokatania rzeczywiście samurai, bo nawet niezbyt dłubnięty dobrze sobie daje rade. Poza tym jest wąziutki i króciutki i między drzewami śmiga, gdy dłuższe pojazdy walczą z manerwowaniem na 60 razy.
Jednakowoż uczciwie przyznaję, że długi GR też sobie znakomicie radzi i przy okazji nie wygazowuje piwa, co jest nagminne w Suzuki :lol:
Natomiast do wypraw zdecydowanie GR i to do tego długi, tyle, że 35' warto wymienić na coś dogodniejszego do wsiadania i wysiadania.

: ndz 13 gru, 2009
autor: student
Niebezpieczny to temat jest bo walka toczyć się będzie o zdania które są sprzeczne.

Moje zdanie wyrażę krótko:
-teren wkoło komina: Samuraj - bo tani, LJ70 bo terenoodporna ale droższa znacznie.
- wyprawa: GR long, albo Defender 5 drzwiowy ale defendera bym się bał bo to angol.

Zgodzę się z Prezesem, że każde auto jest dobre