Aro, LR, Toyota,Uaz, Nissan,Jeep, Suzuki, Honker czy Mitsubishi. A może Opel lub Daihatsu

Otóż drodzy Państwo, każdy jest dobry. Tak każdy !
Oczywiście jeden może bardziej dobry a drugi może trochę mniej, ale każdy jest dobry. Zależy tylko czego oczekujemy od posiadanego auta ?
Tak się jakoś dziwnie złożyło,że posiadałem już auto PB+gaz oraz diesla, posiadałem i "drążkowahaczowca" i "resoraka" i mam "sprężynowca" i według mojej subiektywnej opinii najlepiej się sprawuje zawieszenie na sztywnych mostach na sprężynach. Komfort, wytrzymałość, trwałość.
O wyższości diesla nad benzyną chyba nie muszę się rozpisywać,
Ostatnio na tymże forum rozpoczęła się mała "walka"


Ale jak tu porównywać tak rózne klasowo auta ?
Jedynie do rywalizacji mogą stanąć GR [5 drzwi], Defender [5 drzwi] i Pajero II [5 drzwi] no i może jeszcze G-klasa 3.0 D [5 drzwi]-podobne gabaryty, waga, poj silnika i moc. A reszta aut niech szuka porównań w swojej klasie.
I przekomarzanie się ze Jeep jest lepsiejszy od GR jest tak na prawdę o kant d.upy potluc [Dabeł

I według mojej czysto subiektywnej oceny, do rajdów i popierdółek dookoła komina to najlepsza jest Toyota LC LJ70 -waga, moc, zwrotność, wyważenie i wytrzymałość, a na dalsze wyjazdy mimo wszystko będe sie upierał przy Nissanie Patrolu GR-przestronność, wygoda, wytrzymałość.
I nie piszę tego tylko dlatego,ze mam GR, piszę to na podstawie wieloletnich obserwacji środowiska OR.
A jakie są wasze oceny szanowne koleżanki i koledzy
