Strona 1 z 5

wszystko o przeróbkach wyspiarzy GR 4,2

: wt 27 maja, 2008
autor: PIRAT4X4
A więc:
co kupić ?
jak przerobić?
z kim na naszym terenie w tej materii gadać?
ile na to wydać?
co z rejestracją?

: wt 27 maja, 2008
autor: PIRAT4X4
Znalazłem gościa co robi wszystko- od zakupu wyspiarza ,wszystkie przeróbki, "uzdatnianie do terenu", wybebeszanie z potrzebnych mieszczuchom dupereli , piaskowanie i konserwacja, na wszystko kwity do przeglądu i rejestracji.
ALE
po pierwsze gość ten jest jakieś 600 km od szczecina,
po drugie nie gadałem z nikim komu motał, bo mało o nim w internecie,
po trzecie wolałbym dać zarobić komuś swojemu

Więc chętnie wdam się w merytoryczną dyskusję na te tematy :D

: wt 27 maja, 2008
autor: Jasiu
Pomysł dobry ale z tego co pamiętam były w grudniu jakieś zmiany w przepisach dotyczących rejestracji aut po zmianie stron - dowiedz się na początku czy można zarejstrować bez problemów takie auto. U nas przerobił Qsma sam anglika oraz Jolek z udziałem warsztatu Bobaka i od tych trzech ludzi dowiesz się najwięcej.

A tutaj masz trochę opinii ludzi z Polski
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic. ... ght=anglik

: wt 27 maja, 2008
autor: PIRAT4X4
dzięki za info

jeśli chodzi o przepisy- to zarówno panie w WK i diagności robią co chcą wg wlasnych interpretacji niekonkretnych przepisów. To tylko zależy czy trafia się na trzęsidupków i asekurantów czy na ludzi z jajami i myślących.

: wt 27 maja, 2008
autor: Jasiu
To wal na PW do Qsmy albo Jolka z prośbą o pomoc i napewno ją otrzymasz od nich.
Albo zadzwoń do Bobaka.

: wt 27 maja, 2008
autor: PIRAT4X4
Jedno jest pewne - na przeróbkę z angola trzeba mieć kwit potwierdzający że zmiany konstrukcyjne (bezdyskusyjne) zostaly dokonane przez warsztat z takowymi kwitami (zezwolenie z ministerstwa do przeprowadzania zmian konstrukcyjnych w pojazdach )

: wt 27 maja, 2008
autor: PIRAT4X4
tak zrobię

: wt 27 maja, 2008
autor: Benes
czyli musisz mieć warsztat który ma certyfikat na przeróbki, bobak chyba czegoś takiego nie ma, choć znając Bobaka :lol:

: wt 27 maja, 2008
autor: miastek
Mikolaj (LSD na forum) jest chyba jeszcze w trakcie przekladki z angola lub wlasnie ja skonczyl, wiec on moze miec najswiezsze informacje na ten temat wal tez do niego napewno ci pomoze.

: wt 27 maja, 2008
autor: Jasiu
O to nawet nie wiedziałem.

: wt 27 maja, 2008
autor: PIRAT4X4
przelożyć może każdy kto się zna , byle później kwita przedstawić u diagnosty i w WK
dzięki za pomoc

Temat niech się rozwija - bo zagadnień jest w nim wiele
A jeśli chodzi o tego gościa co go wynalazem - to może go ktoś zna?. Dam namiary na PW, żeby nie uprawiać kryptoreklamy :D

: wt 27 maja, 2008
autor: miastek
Jasiu pisze:O to nawet nie wiedziałem.


:shock: nie mozliwe Jasiu opusciles sie ostatnio :D

: wt 27 maja, 2008
autor: hajdi
PIRAT4X4 pisze:Jedno jest pewne - na przeróbkę z angola trzeba mieć kwit potwierdzający że zmiany konstrukcyjne (bezdyskusyjne) zostaly dokonane przez warsztat z takowymi kwitami (zezwolenie z ministerstwa do przeprowadzania zmian konstrukcyjnych w pojazdach )

i faktury na zakup nowej ramy i kupy innych czesci.idac ta droga to powodzenia ci zycze :!:

: śr 28 maja, 2008
autor: kogut
trzeba sprawe do sadu wnies i zarejestruja zkierownica po prawej :D :D domnie przyjezdza kobieta Cklasa zarejestrowana w polsce i ma kierownice z prawej strony :lol: :lol: ma taki papier od jakiegos ministra zezwalajacy na rejestracje fury :!: :!: jak bedzie nastepnym razem zrobie kopie tego swistka :!: potem tylko trzeba odpowiednie pismo troche powalczyc i czekac na efekt :lol: :lol:

: śr 28 maja, 2008
autor: qsma
lepiej przerób i trzymaj sie wersji ze wolant był po lewej.

: czw 29 maja, 2008
autor: PIRAT4X4
Gdyby ktoś mial namiar na fajnego longa (uparcie wyspiarza) i wylącznie 4.2 D "wolnopijący" to proszę o wiadomość. wyposażenie typu klima, ewent. skóry i inne pierdy i tak z niego wywalę - to mogę symbolicznie odstąpić. :D .
Lub mogę się wybrać z kimś do angoli po parchy. Mam auto, którym można wygodnie jechać, jak trzeba to i wyspać się w nim spokojnie można.na wyposaż.barek,stolik :) :D :D :D :D .
Tylko parchy trzeba znaleźć, ale warto popróbować bo można kupić za male pieniądze takiego do zmotania lekko uszkodzonego czy porysowanego. Często robią za "ciągniki" u rolników :?

acha -maksymalnie cztery osoby z kierowcą , żeby nie bylo tloku . solidarna zrzuta na koszty i 3 lub 4 dni można się powluczyć.

WARTO PRZEMYŚLEĆ
:pirat:

: czw 29 maja, 2008
autor: PIRAT4X4
qsma pisze:lepiej przerób i trzymaj sie wersji ze wolant był po lewej.

z tego co wiem parchom brakuje oryg.dziur w ścianie grodziowej po ludzkiej stronie, i może ta wersja nie przejść.
Chyba, że cala ścianka, ale.....

: czw 29 maja, 2008
autor: PIRAT4X4
hajdi pisze:
PIRAT4X4 pisze:Jedno jest pewne - na przeróbkę z angola trzeba mieć kwit potwierdzający że zmiany konstrukcyjne (bezdyskusyjne) zostaly dokonane przez warsztat z takowymi kwitami (zezwolenie z ministerstwa do przeprowadzania zmian konstrukcyjnych w pojazdach )

i faktury na zakup nowej ramy i kupy innych czesci.idac ta droga to powodzenia ci zycze :!:



za życzenia dziękuję :lol:
i myślę, że zbyt czarno to widzisz - jak zapewne wiesz, POLSKA to jest kraj WIELKICH możliwości 8) trzeba tylko je odnaleźć,zinterpretować i zastosować. :wink:
pozdrowienia

: pt 30 maja, 2008
autor: PIRAT4X4
kogut pisze:trzeba sprawe do sadu wnies i zarejestruja zkierownica po prawej :D :D domnie przyjezdza kobieta Cklasa zarejestrowana w polsce i ma kierownice z prawej strony :lol: :lol: ma taki papier od jakiegos ministra zezwalajacy na rejestracje fury :!: :!: jak bedzie nastepnym razem zrobie kopie tego swistka :!: potem tylko trzeba odpowiednie pismo troche powalczyc i czekac na efekt :lol: :lol:


Spytaj ją -jak w makdrajwie zamawia? :690:

: pt 30 maja, 2008
autor: hajdi
PIRAT4X4 pisze:
hajdi pisze:
PIRAT4X4 pisze:Jedno jest pewne - na przeróbkę z angola trzeba mieć kwit potwierdzający że zmiany konstrukcyjne (bezdyskusyjne) zostaly dokonane przez warsztat z takowymi kwitami (zezwolenie z ministerstwa do przeprowadzania zmian konstrukcyjnych w pojazdach )

i faktury na zakup nowej ramy i kupy innych czesci.idac ta droga to powodzenia ci zycze :!:



za życzenia dziękuję :lol:
i myślę, że zbyt czarno to widzisz - jak zapewne wiesz, POLSKA to jest kraj WIELKICH możliwości 8) trzeba tylko je odnaleźć,zinterpretować i zastosować. :wink:
pozdrowienia

Nastepny madry :evil jak pisza do ciebie ludzie ktorzy sie tym zajmuja i to zrobili ,zarejstrowali i jezdza to sie ich sluchaj a nie na sile wmawiaj ze tylko twoje zgodne z prawem rozwiazanie jest sluszne.