Strona 1 z 2

ściąganie???

: ndz 25 lis, 2007
autor: Benes
już poddaje się...
cały czas mnie sciąga w prawo

Zmieniłem już polibusze, łożyska w piastach, swożnie, wszędzie zero luzu... końcówki bez luzów ale chyba i je zmienie tak dla wyliminowania "może"...
Co może być jeszcze???

ściągało już przed wymianą opon z 31 na 33 tak więc to nie opony

Kiedyś mogłem puścić kierownice i zamknąć oczy i jechał prosto teraz
mogę zamykać oczy jak skręcam w prawo :wink:

Lekko mnie to irytuje :?



KASZTANIĆ MOŻNA PO 5 KONSTRUKTYWNYCH ODPOWIEDZIACH - bo wykorzystam prawa admina :wink:

: ndz 25 lis, 2007
autor: kisiel
- zbierznosc
- przestawiony przedni most wzglegem tylnego
- przestawiony przedni most wzgledem osi poprzecznej samochodu
- krzywo klapniete resory

: ndz 25 lis, 2007
autor: Benes
kisiel pisze:- zbierznosc
- przestawiony przedni most wzglegem tylnego
- przestawiony przedni most wzgledem osi poprzecznej samochodu
- krzywo klapniete resory



zbierzność ustawiona według instrukcji i powinno być OK bo opon nie zdziera:lol:
rysory też raczej nie bo stoi prosto + wieszaki w takich samych pozycjach

faktycznie muszę zmierzyć odległość pomiędzy felami na jednym boku i porównać z drugą stroną

"przestawiony przedni most wzgledem osi poprzecznej samochodu" - jak to sprawdzić tz jedne most na prawo drugi na lewo???

: ndz 25 lis, 2007
autor: kisiel
chodzi o to czy przedni most jest rownolegly do tylnego, najprosciej zmierzyc odleglosc pomiedzy przednimi i tylnimi kolami z jednej i drugiej strony.

: ndz 25 lis, 2007
autor: Benes
Benes pisze:faktycznie muszę zmierzyć odległość pomiędzy felami na jednym boku i porównać z drugą stroną



no to tak napisałem - dzieki
Czy to będą już wszystkie powody ściągana??


można kasztanić
Q - zamilcz :lol:

: ndz 25 lis, 2007
autor: woodie
Powodem ściągania może być niewiedza, brak czasu na przygotowanie się do kolokwium, etc. Ściąga się również pewne części garderoby w różnych sytuacjach: np. zaspokojenia potrzeb fizjologicznych ;)
A jeśli chodzi o koła to jeszcze zależy od opon - jak są kierunkowe i źle założone to ściąga, albo różnica ciśnień. Lub rozłożenie masy (w Twoim przypadku pilot z zaje... nadwagą)

: ndz 25 lis, 2007
autor: nissan7
woodie pisze:Powodem ściągania może być niewiedza, brak czasu na przygotowanie się do kolokwium, etc. Ściąga się również pewne części garderoby w różnych sytuacjach: np. zaspokojenia potrzeb fizjologicznych ;)
A jeśli chodzi o koła to jeszcze zależy od opon - jak są kierunkowe i źle założone to ściąga, albo różnica ciśnień. Lub rozłożenie masy (w Twoim przypadku pilot z zaje... nadwagą)

ale pojechałeś :lol:
ja bym sie upierał przy ciśnieniu w łoponkach

: pn 26 lis, 2007
autor: LSD
Pojedź na geometrię i wszystko wyjdzie co i jak. Koszt samego badania ok. 70 zł

: pn 26 lis, 2007
autor: darek.z
Jak ciągnie w prawo, Spuść trochę powietrza z lewej :D

: pn 26 lis, 2007
autor: Benes
LSD pisze:Pojedź na geometrię i wszystko wyjdzie co i jak. Koszt samego badania ok. 70 zł


uaz i geometria :lol:

: pn 26 lis, 2007
autor: prezes
Ja też sie przychylam do teorii "Budynia".
Może to wina wyciagarki, cos kiedyś gdzieś pokrzywiłeś w ferworze walki.
:?:

: pn 26 lis, 2007
autor: Darek...
Rafał, a odkręcałeś strzemiona mocujące most :roll: może główka śruby ustalającej już zdewastowana i całość się przesunęła :?

: pn 26 lis, 2007
autor: Benes
Darek... pisze:Rafał, a odkręcałeś strzemiona mocujące most :roll: może główka śruby ustalającej już zdewastowana i całość się przesunęła :?


własnie stawiam na to, dlatego muszę zrobić tak jak kisiel doradził to wtedy wyjdzie...

: pn 26 lis, 2007
autor: prezes
Benes pisze:
Darek... pisze:Rafał, a odkręcałeś strzemiona mocujące most :roll: może główka śruby ustalającej już zdewastowana i całość się przesunęła :?


własnie stawiam na to, dlatego muszę zrobić tak jak kisiel doradził to wtedy wyjdzie...

to sie nazywa "szpickop", troche spolszczyłem
8)

: pn 26 lis, 2007
autor: Benes
co do tej śrubki to jedną sam dorabiałem bo się ścieła...

: pn 26 lis, 2007
autor: LSD
Benes pisze:
LSD pisze:Pojedź na geometrię i wszystko wyjdzie co i jak. Koszt samego badania ok. 70 zł


uaz i geometria :lol:


Każde auto ma swoją geometrię, nawet Star.
Przyczyn ściągania może być wiele - możesz mieć krzywą zwrotnicę, nierównoległe mosty itp. itd.
Bez pomiaru trudno jest stwierdzić co jest przyczyną.
Ja bym stawiał na nierównoległość mostów.

: pn 26 lis, 2007
autor: Benes
LSD pisze:Ja bym stawiał na nierównoległość mostów.


ja też :lol:

: pn 26 lis, 2007
autor: jolek
kisiel wyczerpał temat...
... ale,może masz jeszcze niedomknięte okno i zawirowania aerodynamiczne...te sprawy :lol:

: pn 26 lis, 2007
autor: Tanto
jolek pisze:... i zawirowania aerodynamiczne... :lol:

...gazy ....nie to przecież Walter ma gazy :twisted:

* było pozwolenie na kasztany, a Jolek prowokuje Achmedem :oops: 8)

: wt 27 lis, 2007
autor: Bartmann
Benes pisze:
LSD pisze:Pojedź na geometrię i wszystko wyjdzie co i jak. Koszt samego badania ok. 70 zł


uaz i geometria :lol:


Kurde sam na Uaza plujesz :shock: Ja byłem na komputerowym ustawianiu...i , ustawili :lol: Dawno to było ale było.
Tak czy siak dobrze, że uaza już nie ma :lol: :lol: