Postautor: miastek » wt 22 wrz, 2015
Z wyłączonym silnikiem to se możesz chłodzić chłodnice ba jak nie ma obiegu to i tak w silniku się będzie gotowało.
Co do elektryków to jedni chwalą drudzy nie.
Ja jestem zwolennikiem wisko a to dlatego że zawsze się kręci nawet jak się spierd.. to można zblokować i w tedy na pewno da radę. Elektryki są ok dopóki wszystko działa ale elementów które mogą się spierd... jest znacznie więcej. Spali się bezpiecznik, zawiesi lub spali przekaźnik, spali się silnik, poluzuje jakiś styk. O takie awarie nie trudno w aucie które często widzi wodę.
Układ w patrolu jest wystarczająco wydajny pod warunkiem że jest ogarnięty.
Podstawa to wymieniona chodnica, wisko i termostat.
I nie pisz że przecież działa.
Ja u siebie jak i u Piotrka przed wyjazdem poczyściłem chłodnice powymieniałem wiskozy i jakoś nam się te wybuchowe 2.8 nie pogotowały nawet pod górkę pod którą ja jedynce na reduktorze było ciężko, a 40 stopni w cieniu widziałem na termometrze kilka razy.
Na ten przykład patrol Roberta też mu się grzał mimo że wisko było nowe. Wymieniliśmy rdzeń w chodnicy i przestał się grzać. Niestety wiek robi swoje i taka chłodnica w kilkunastoletnim aucie ma prawo być w środku zajebana.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler