zwiększenie dawki paliwa patrol k160
- wlodziu15
- Starszy podawacz kinetyka
- Posty: 103
- Rejestracja: śr 14 mar, 2007
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
zwiększenie dawki paliwa patrol k160
witam ktoś może testował owe podkręcenie dawki paliwa na pompie wtryskowej?? czy to cosik daje więcej mocy?? tzn. parch mój ma bardzo słabe przyśpieszenie normalnie masakra i tak się zastanawiam co by było jak by mu trochę tą ową śrubą pokręcić? jażeli ktoś to przerabiał to proszę o odp.
NISSAN REAKTYWACJA
GG1274625 Lift Budy ala Qsma, amory OME +2`
GG1274625 Lift Budy ala Qsma, amory OME +2`
Będzie więcej mocy ale będzie dymił więcej. Nie wiem jak w patrolu ale w disco więcej niż pół obrotu nie podkręca się max jeden obrót powyżej turbo ci się rozpierdzieli szybko. Dlatego spróbuj na początek maxymalnie pół obrotu wkręcić. Ja se dałem 1/4 obrotu. Na wszelki wypadek niech wypowiedzą się posiadacze nyssana
ONE LIFE.LIVE IT
- wlodziu15
- Starszy podawacz kinetyka
- Posty: 103
- Rejestracja: śr 14 mar, 2007
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
filtry wymienione wszystkie i jest naprawdę masakra, w innych parchach to jest tak jadąc powolutku na mokrym czy piachu dokładając gazu na maxa z tyłu robi się kocioł a u mnie
lipa, i dlatego kombinuje co by tu trochę więcej z niego wyciągnąć, się zobaczy

NISSAN REAKTYWACJA
GG1274625 Lift Budy ala Qsma, amory OME +2`
GG1274625 Lift Budy ala Qsma, amory OME +2`
- prezes
- Prezes 4x4 Szczecin
- Posty: 10165
- Rejestracja: śr 14 lut, 2007
- Lokalizacja: szczecin
- Kontaktowanie:
to w takim razie, ja tez musze ta "srubkę" se podkręcić
Włodziu, jak jedziesz powoli nawet po piasku, to zebys nawet 8 srub podkręcił, to i tak nie zamielisz kołami do momentu jak nie zacznie turbina pompowac, a może tych innych widziałeś, jak oni na reduktorze jechali na pierwszym biegu i mieli wyłączony napęd na przód
Jeżeli masz Patrola 33 TD ,to dopiero od momentu działania turbiny zaczyna on byc nieco żwawszy

Włodziu, jak jedziesz powoli nawet po piasku, to zebys nawet 8 srub podkręcił, to i tak nie zamielisz kołami do momentu jak nie zacznie turbina pompowac, a może tych innych widziałeś, jak oni na reduktorze jechali na pierwszym biegu i mieli wyłączony napęd na przód

Jeżeli masz Patrola 33 TD ,to dopiero od momentu działania turbiny zaczyna on byc nieco żwawszy

prezes, po prostu prezes
- wlodziu15
- Starszy podawacz kinetyka
- Posty: 103
- Rejestracja: śr 14 mar, 2007
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
nie no bez przesady
ja mam sd33 bez turba jak by było to bym inaczej kombinował, zapytać się przecież lepiej niż cosik zepsuć
a pytam dlatego że auto słabe na czarnym pod górkę i pali trochę za mało bo miasto to około 9 a po za to nawet 7 jak dla mnie to trochę za mało i dlatego coś mi nie pasuje


NISSAN REAKTYWACJA
GG1274625 Lift Budy ala Qsma, amory OME +2`
GG1274625 Lift Budy ala Qsma, amory OME +2`




ONE LIFE.LIVE IT
- wlodziu15
- Starszy podawacz kinetyka
- Posty: 103
- Rejestracja: śr 14 mar, 2007
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
heh a nie mówiłem
powiem szczerze że od razu jak temat zapodałem na forum to na drugi dzień przystąpiłem do pracy, tak więc zawsze był problem na 2biegu na reduktorze, brakowało mocy pod koniec stromego podjazdu, a teraz nawet gazu nie muszę dużo zapodawać i włazi bez problemu, nawet mocniej nie dymi trochę tylko tyle co powinien, tak więc jestem zadowolony, no i spalanie doszło do w miarę normalnego tak koło 10 l. dzięki i pozdrawiam

NISSAN REAKTYWACJA
GG1274625 Lift Budy ala Qsma, amory OME +2`
GG1274625 Lift Budy ala Qsma, amory OME +2`
wlodziu15 pisze:heh a nie mówiłempowiem szczerze że od razu jak temat zapodałem na forum to na drugi dzień przystąpiłem do pracy, tak więc zawsze był problem na 2biegu na reduktorze, brakowało mocy pod koniec stromego podjazdu, a teraz nawet gazu nie muszę dużo zapodawać i włazi bez problemu, nawet mocniej nie dymi trochę tylko tyle co powinien, tak więc jestem zadowolony, no i spalanie doszło do w miarę normalnego tak koło 10 l. dzięki i pozdrawiam
Jakbyś chciał ponad normę podkręcić, to potrzebny będzie jeszcze intercooler. Jeżeli go nie będzie, to będzie mocno kopcić.
A tak bajdełej... To mój Patrolek

tkoziol,
najpierw tutaj pokręć http://4x4.szczecin.pl/forum/viewtopic.php?t=576
najpierw tutaj pokręć http://4x4.szczecin.pl/forum/viewtopic.php?t=576
Nissan Pathfinder R51 "Pafik"
WARSZTAT 4X4 SZCZECIN UL.DĄBSKA 28 TEL 602277313
https://www.facebook.com/AUTOMOBILE-KAN ... 281961075/
WARSZTAT 4X4 SZCZECIN UL.DĄBSKA 28 TEL 602277313
https://www.facebook.com/AUTOMOBILE-KAN ... 281961075/
gszyp pisze:tkoziol,
najpierw tutaj pokręć http://4x4.szczecin.pl/forum/viewtopic.php?t=576
to Ci wyszło

autobusy i tramwaje.... GR Long
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości