Mylisz się.
Pajero miały difflocka z tyłu który był załączany ciśnieniowo jak ARB, a z przodu na podciśnienie dopinana jest półoś aby mieć w ogóle napęd na 4 koła.
Gdybyś miał difflocka z przodu i w dodatku byłby zapięty na stałe nie dałbyś rady tym jeździć ponieważ zapięty przedni diff praktycznie uniemożliwia skręcanie (wiem bo mam) a przeguby pękły by ze śmiechu po 10min.
Nie znasz elementarnej budowy swojego auta.
pajero napęd
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5871
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
maras pisze:na reduktorze przy nie zapiętym przodzie koła kręcą się w dwie strony odwrotnie , a przy zapiętym w tą samą strone jak na blokadzie
Nic z tego nie rozumiem, jak na reduktorze może być nie zapięty przód.
Ta rozmowa donikąd nie prowadzi ponieważ nie masz pojęcia o czym piszesz.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości