





hajdi pisze:
Jeszcze nie zrobili silnika ktory bylby calkowicie idiotoodporny
PIRAT4X4 pisze:Ale teraz panowie jak jest z założeniem go?
Czy od 2,8 bebechy mostu będzie można zastosować?
czy wytrzymają?
czy do przodu w 4,2 da się założyć ARB?
Mając parcha 2,8 long - czy da się przełożyć sam motor 4,2,czy trzeba skrzynię i wały napędowe?
pozdrowienia
PIRAT4X4 pisze: ...- o co chodzi z odpowietrzaniem mostów panowie?
miastek pisze:hajdi ma racje, 2.8 wystarczy odpowiednio eksploatowac a nic nie powinno wybuchnac.
Co do rozrzadu to wedlug ksiazki wymienia sie go co 100 tys km i zestaw kosztuje 150zł wiec to nie jest chyba problem.
4.2 jest podobno ciezszy od 2.8 wiec kolejny minus.
A podjazd pod dluga gorke to niedawno moglismy sie przekonac, wszystkie 2.8TURBO weszly 3.3TURBO dal rade a 4.2 mial zajebiste problemy(tyle ze na 35' SIMEX)
No i dostepnosc czesci do 4.2 jest chyba znacznie mniejsza.
jolek pisze:miastek pisze:hajdi ma racje, 2.8 wystarczy odpowiednio eksploatowac a nic nie powinno wybuchnac.
Co do rozrzadu to wedlug ksiazki wymienia sie go co 100 tys km i zestaw kosztuje 150zł wiec to nie jest chyba problem.
4.2 jest podobno ciezszy od 2.8 wiec kolejny minus.
A podjazd pod dluga gorke to niedawno moglismy sie przekonac, wszystkie 2.8TURBO weszly 3.3TURBO dal rade a 4.2 mial zajebiste problemy(tyle ze na 35' SIMEX)
No i dostepnosc czesci do 4.2 jest chyba znacznie mniejsza.
i tak najważniejszy jest łącznik... a ten na simexach nie jechał przypadkiem jako ostatni
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości