wszystko o przeróbkach wyspiarzy GR 4,2
wszystko o przeróbkach wyspiarzy GR 4,2
A więc:
co kupić ?
jak przerobić?
z kim na naszym terenie w tej materii gadać?
ile na to wydać?
co z rejestracją?
co kupić ?
jak przerobić?
z kim na naszym terenie w tej materii gadać?
ile na to wydać?
co z rejestracją?
Znalazłem gościa co robi wszystko- od zakupu wyspiarza ,wszystkie przeróbki, "uzdatnianie do terenu", wybebeszanie z potrzebnych mieszczuchom dupereli , piaskowanie i konserwacja, na wszystko kwity do przeglądu i rejestracji.
ALE
po pierwsze gość ten jest jakieś 600 km od szczecina,
po drugie nie gadałem z nikim komu motał, bo mało o nim w internecie,
po trzecie wolałbym dać zarobić komuś swojemu
Więc chętnie wdam się w merytoryczną dyskusję na te tematy
ALE
po pierwsze gość ten jest jakieś 600 km od szczecina,
po drugie nie gadałem z nikim komu motał, bo mało o nim w internecie,
po trzecie wolałbym dać zarobić komuś swojemu
Więc chętnie wdam się w merytoryczną dyskusję na te tematy

Pomysł dobry ale z tego co pamiętam były w grudniu jakieś zmiany w przepisach dotyczących rejestracji aut po zmianie stron - dowiedz się na początku czy można zarejstrować bez problemów takie auto. U nas przerobił Qsma sam anglika oraz Jolek z udziałem warsztatu Bobaka i od tych trzech ludzi dowiesz się najwięcej.
A tutaj masz trochę opinii ludzi z Polski
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic. ... ght=anglik
A tutaj masz trochę opinii ludzi z Polski
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic. ... ght=anglik
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5871
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Mikolaj (LSD na forum) jest chyba jeszcze w trakcie przekladki z angola lub wlasnie ja skonczyl, wiec on moze miec najswiezsze informacje na ten temat wal tez do niego napewno ci pomoze.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
PIRAT4X4 pisze:Jedno jest pewne - na przeróbkę z angola trzeba mieć kwit potwierdzający że zmiany konstrukcyjne (bezdyskusyjne) zostaly dokonane przez warsztat z takowymi kwitami (zezwolenie z ministerstwa do przeprowadzania zmian konstrukcyjnych w pojazdach )
i faktury na zakup nowej ramy i kupy innych czesci.idac ta droga to powodzenia ci zycze

H1 sie sklada
trzeba sprawe do sadu wnies i zarejestruja zkierownica po prawej
domnie przyjezdza kobieta Cklasa zarejestrowana w polsce i ma kierownice z prawej strony
ma taki papier od jakiegos ministra zezwalajacy na rejestracje fury
jak bedzie nastepnym razem zrobie kopie tego swistka
potem tylko trzeba odpowiednie pismo troche powalczyc i czekac na efekt










Gdyby ktoś mial namiar na fajnego longa (uparcie wyspiarza) i wylącznie 4.2 D "wolnopijący" to proszę o wiadomość. wyposażenie typu klima, ewent. skóry i inne pierdy i tak z niego wywalę - to mogę symbolicznie odstąpić.
.
Lub mogę się wybrać z kimś do angoli po parchy. Mam auto, którym można wygodnie jechać, jak trzeba to i wyspać się w nim spokojnie można.na wyposaż.barek,stolik
.
Tylko parchy trzeba znaleźć, ale warto popróbować bo można kupić za male pieniądze takiego do zmotania lekko uszkodzonego czy porysowanego. Często robią za "ciągniki" u rolników
acha -maksymalnie cztery osoby z kierowcą , żeby nie bylo tloku . solidarna zrzuta na koszty i 3 lub 4 dni można się powluczyć.
WARTO PRZEMYŚLEĆ
irat:

Lub mogę się wybrać z kimś do angoli po parchy. Mam auto, którym można wygodnie jechać, jak trzeba to i wyspać się w nim spokojnie można.na wyposaż.barek,stolik





Tylko parchy trzeba znaleźć, ale warto popróbować bo można kupić za male pieniądze takiego do zmotania lekko uszkodzonego czy porysowanego. Często robią za "ciągniki" u rolników

acha -maksymalnie cztery osoby z kierowcą , żeby nie bylo tloku . solidarna zrzuta na koszty i 3 lub 4 dni można się powluczyć.
WARTO PRZEMYŚLEĆ

hajdi pisze:PIRAT4X4 pisze:Jedno jest pewne - na przeróbkę z angola trzeba mieć kwit potwierdzający że zmiany konstrukcyjne (bezdyskusyjne) zostaly dokonane przez warsztat z takowymi kwitami (zezwolenie z ministerstwa do przeprowadzania zmian konstrukcyjnych w pojazdach )
i faktury na zakup nowej ramy i kupy innych czesci.idac ta droga to powodzenia ci zycze
za życzenia dziękuję

i myślę, że zbyt czarno to widzisz - jak zapewne wiesz, POLSKA to jest kraj WIELKICH możliwości


pozdrowienia
kogut pisze:trzeba sprawe do sadu wnies i zarejestruja zkierownica po prawej![]()
domnie przyjezdza kobieta Cklasa zarejestrowana w polsce i ma kierownice z prawej strony
![]()
ma taki papier od jakiegos ministra zezwalajacy na rejestracje fury
![]()
jak bedzie nastepnym razem zrobie kopie tego swistka
potem tylko trzeba odpowiednie pismo troche powalczyc i czekac na efekt
![]()
Spytaj ją -jak w makdrajwie zamawia?

PIRAT4X4 pisze:hajdi pisze:PIRAT4X4 pisze:Jedno jest pewne - na przeróbkę z angola trzeba mieć kwit potwierdzający że zmiany konstrukcyjne (bezdyskusyjne) zostaly dokonane przez warsztat z takowymi kwitami (zezwolenie z ministerstwa do przeprowadzania zmian konstrukcyjnych w pojazdach )
i faktury na zakup nowej ramy i kupy innych czesci.idac ta droga to powodzenia ci zycze
za życzenia dziękuję![]()
i myślę, że zbyt czarno to widzisz - jak zapewne wiesz, POLSKA to jest kraj WIELKICH możliwościtrzeba tylko je odnaleźć,zinterpretować i zastosować.
![]()
pozdrowienia
Nastepny madry :evil jak pisza do ciebie ludzie ktorzy sie tym zajmuja i to zrobili ,zarejstrowali i jezdza to sie ich sluchaj a nie na sile wmawiaj ze tylko twoje zgodne z prawem rozwiazanie jest sluszne.
H1 sie sklada
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości