wszystko o przeróbkach wyspiarzy GR 4,2

Dział warsztat i już :)
PIRAT4X4
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 32
Rejestracja: śr 14 maja, 2008
Lokalizacja: NOWOGARD

wszystko o przeróbkach wyspiarzy GR 4,2

Postautor: PIRAT4X4 » wt 27 maja, 2008

A więc:
co kupić ?
jak przerobić?
z kim na naszym terenie w tej materii gadać?
ile na to wydać?
co z rejestracją?

PIRAT4X4
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 32
Rejestracja: śr 14 maja, 2008
Lokalizacja: NOWOGARD

Postautor: PIRAT4X4 » wt 27 maja, 2008

Znalazłem gościa co robi wszystko- od zakupu wyspiarza ,wszystkie przeróbki, "uzdatnianie do terenu", wybebeszanie z potrzebnych mieszczuchom dupereli , piaskowanie i konserwacja, na wszystko kwity do przeglądu i rejestracji.
ALE
po pierwsze gość ten jest jakieś 600 km od szczecina,
po drugie nie gadałem z nikim komu motał, bo mało o nim w internecie,
po trzecie wolałbym dać zarobić komuś swojemu

Więc chętnie wdam się w merytoryczną dyskusję na te tematy :D

Jasiu
4X4 Szczecin
Posty: 1572
Rejestracja: wt 13 lut, 2007

Postautor: Jasiu » wt 27 maja, 2008

Pomysł dobry ale z tego co pamiętam były w grudniu jakieś zmiany w przepisach dotyczących rejestracji aut po zmianie stron - dowiedz się na początku czy można zarejstrować bez problemów takie auto. U nas przerobił Qsma sam anglika oraz Jolek z udziałem warsztatu Bobaka i od tych trzech ludzi dowiesz się najwięcej.

A tutaj masz trochę opinii ludzi z Polski
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic. ... ght=anglik

PIRAT4X4
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 32
Rejestracja: śr 14 maja, 2008
Lokalizacja: NOWOGARD

Postautor: PIRAT4X4 » wt 27 maja, 2008

dzięki za info

jeśli chodzi o przepisy- to zarówno panie w WK i diagności robią co chcą wg wlasnych interpretacji niekonkretnych przepisów. To tylko zależy czy trafia się na trzęsidupków i asekurantów czy na ludzi z jajami i myślących.

Jasiu
4X4 Szczecin
Posty: 1572
Rejestracja: wt 13 lut, 2007

Postautor: Jasiu » wt 27 maja, 2008

To wal na PW do Qsmy albo Jolka z prośbą o pomoc i napewno ją otrzymasz od nich.
Albo zadzwoń do Bobaka.

PIRAT4X4
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 32
Rejestracja: śr 14 maja, 2008
Lokalizacja: NOWOGARD

Postautor: PIRAT4X4 » wt 27 maja, 2008

Jedno jest pewne - na przeróbkę z angola trzeba mieć kwit potwierdzający że zmiany konstrukcyjne (bezdyskusyjne) zostaly dokonane przez warsztat z takowymi kwitami (zezwolenie z ministerstwa do przeprowadzania zmian konstrukcyjnych w pojazdach )

PIRAT4X4
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 32
Rejestracja: śr 14 maja, 2008
Lokalizacja: NOWOGARD

Postautor: PIRAT4X4 » wt 27 maja, 2008

tak zrobię

Benes
ADMINISTRATOR
Posty: 5127
Rejestracja: sob 10 lut, 2007

Postautor: Benes » wt 27 maja, 2008

czyli musisz mieć warsztat który ma certyfikat na przeróbki, bobak chyba czegoś takiego nie ma, choć znając Bobaka :lol:
"Masz niskie ciśnienie... ja Ci je podniosę"

BENCAMP

Awatar użytkownika
miastek
V-ce prezes 4x4 szczecin
Posty: 5871
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Miastko/Szczecin

Postautor: miastek » wt 27 maja, 2008

Mikolaj (LSD na forum) jest chyba jeszcze w trakcie przekladki z angola lub wlasnie ja skonczyl, wiec on moze miec najswiezsze informacje na ten temat wal tez do niego napewno ci pomoze.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler

Jasiu
4X4 Szczecin
Posty: 1572
Rejestracja: wt 13 lut, 2007

Postautor: Jasiu » wt 27 maja, 2008

O to nawet nie wiedziałem.

PIRAT4X4
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 32
Rejestracja: śr 14 maja, 2008
Lokalizacja: NOWOGARD

Postautor: PIRAT4X4 » wt 27 maja, 2008

przelożyć może każdy kto się zna , byle później kwita przedstawić u diagnosty i w WK
dzięki za pomoc

Temat niech się rozwija - bo zagadnień jest w nim wiele
A jeśli chodzi o tego gościa co go wynalazem - to może go ktoś zna?. Dam namiary na PW, żeby nie uprawiać kryptoreklamy :D

Awatar użytkownika
miastek
V-ce prezes 4x4 szczecin
Posty: 5871
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Miastko/Szczecin

Postautor: miastek » wt 27 maja, 2008

Jasiu pisze:O to nawet nie wiedziałem.


:shock: nie mozliwe Jasiu opusciles sie ostatnio :D
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler

hajdi
Starszy podawacz kinetyka
Posty: 155
Rejestracja: wt 13 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: hajdi » wt 27 maja, 2008

PIRAT4X4 pisze:Jedno jest pewne - na przeróbkę z angola trzeba mieć kwit potwierdzający że zmiany konstrukcyjne (bezdyskusyjne) zostaly dokonane przez warsztat z takowymi kwitami (zezwolenie z ministerstwa do przeprowadzania zmian konstrukcyjnych w pojazdach )

i faktury na zakup nowej ramy i kupy innych czesci.idac ta droga to powodzenia ci zycze :!:
H1 sie sklada

Awatar użytkownika
kogut
nawigator
Posty: 557
Rejestracja: pn 04 lut, 2008
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: kogut » śr 28 maja, 2008

trzeba sprawe do sadu wnies i zarejestruja zkierownica po prawej :D :D domnie przyjezdza kobieta Cklasa zarejestrowana w polsce i ma kierownice z prawej strony :lol: :lol: ma taki papier od jakiegos ministra zezwalajacy na rejestracje fury :!: :!: jak bedzie nastepnym razem zrobie kopie tego swistka :!: potem tylko trzeba odpowiednie pismo troche powalczyc i czekac na efekt :lol: :lol:

Awatar użytkownika
qsma
Weteran bezdrozy
Posty: 3018
Rejestracja: sob 10 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: qsma » śr 28 maja, 2008

lepiej przerób i trzymaj sie wersji ze wolant był po lewej.
patrol GRRRRRRR 4,2 +35 BFG MT

http://www.martechszczecin.pl

PIRAT4X4
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 32
Rejestracja: śr 14 maja, 2008
Lokalizacja: NOWOGARD

Postautor: PIRAT4X4 » czw 29 maja, 2008

Gdyby ktoś mial namiar na fajnego longa (uparcie wyspiarza) i wylącznie 4.2 D "wolnopijący" to proszę o wiadomość. wyposażenie typu klima, ewent. skóry i inne pierdy i tak z niego wywalę - to mogę symbolicznie odstąpić. :D .
Lub mogę się wybrać z kimś do angoli po parchy. Mam auto, którym można wygodnie jechać, jak trzeba to i wyspać się w nim spokojnie można.na wyposaż.barek,stolik :) :D :D :D :D .
Tylko parchy trzeba znaleźć, ale warto popróbować bo można kupić za male pieniądze takiego do zmotania lekko uszkodzonego czy porysowanego. Często robią za "ciągniki" u rolników :?

acha -maksymalnie cztery osoby z kierowcą , żeby nie bylo tloku . solidarna zrzuta na koszty i 3 lub 4 dni można się powluczyć.

WARTO PRZEMYŚLEĆ
:pirat:

PIRAT4X4
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 32
Rejestracja: śr 14 maja, 2008
Lokalizacja: NOWOGARD

Postautor: PIRAT4X4 » czw 29 maja, 2008

qsma pisze:lepiej przerób i trzymaj sie wersji ze wolant był po lewej.

z tego co wiem parchom brakuje oryg.dziur w ścianie grodziowej po ludzkiej stronie, i może ta wersja nie przejść.
Chyba, że cala ścianka, ale.....

PIRAT4X4
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 32
Rejestracja: śr 14 maja, 2008
Lokalizacja: NOWOGARD

Postautor: PIRAT4X4 » czw 29 maja, 2008

hajdi pisze:
PIRAT4X4 pisze:Jedno jest pewne - na przeróbkę z angola trzeba mieć kwit potwierdzający że zmiany konstrukcyjne (bezdyskusyjne) zostaly dokonane przez warsztat z takowymi kwitami (zezwolenie z ministerstwa do przeprowadzania zmian konstrukcyjnych w pojazdach )

i faktury na zakup nowej ramy i kupy innych czesci.idac ta droga to powodzenia ci zycze :!:



za życzenia dziękuję :lol:
i myślę, że zbyt czarno to widzisz - jak zapewne wiesz, POLSKA to jest kraj WIELKICH możliwości 8) trzeba tylko je odnaleźć,zinterpretować i zastosować. :wink:
pozdrowienia

PIRAT4X4
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 32
Rejestracja: śr 14 maja, 2008
Lokalizacja: NOWOGARD

Postautor: PIRAT4X4 » pt 30 maja, 2008

kogut pisze:trzeba sprawe do sadu wnies i zarejestruja zkierownica po prawej :D :D domnie przyjezdza kobieta Cklasa zarejestrowana w polsce i ma kierownice z prawej strony :lol: :lol: ma taki papier od jakiegos ministra zezwalajacy na rejestracje fury :!: :!: jak bedzie nastepnym razem zrobie kopie tego swistka :!: potem tylko trzeba odpowiednie pismo troche powalczyc i czekac na efekt :lol: :lol:


Spytaj ją -jak w makdrajwie zamawia? :690:

hajdi
Starszy podawacz kinetyka
Posty: 155
Rejestracja: wt 13 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: hajdi » pt 30 maja, 2008

PIRAT4X4 pisze:
hajdi pisze:
PIRAT4X4 pisze:Jedno jest pewne - na przeróbkę z angola trzeba mieć kwit potwierdzający że zmiany konstrukcyjne (bezdyskusyjne) zostaly dokonane przez warsztat z takowymi kwitami (zezwolenie z ministerstwa do przeprowadzania zmian konstrukcyjnych w pojazdach )

i faktury na zakup nowej ramy i kupy innych czesci.idac ta droga to powodzenia ci zycze :!:



za życzenia dziękuję :lol:
i myślę, że zbyt czarno to widzisz - jak zapewne wiesz, POLSKA to jest kraj WIELKICH możliwości 8) trzeba tylko je odnaleźć,zinterpretować i zastosować. :wink:
pozdrowienia

Nastepny madry :evil jak pisza do ciebie ludzie ktorzy sie tym zajmuja i to zrobili ,zarejstrowali i jezdza to sie ich sluchaj a nie na sile wmawiaj ze tylko twoje zgodne z prawem rozwiazanie jest sluszne.
H1 sie sklada


Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości